Etusivu - Iisalmen seurakunta

Iisalmen seurakunta kuuluu Ylä-Savon seurakuntayhtymään, Iisalmen rovastikuntaan ja Kuopion hiippakuntaan, joka on yksi Suomen ev.lut. kirkon hiippakunnista.

OVERVIEW

This website iisalmenseurakunta.fi currently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have audited nineteen pages inside the site iisalmenseurakunta.fi and found ninety-four websites associating themselves with iisalmenseurakunta.fi. There is one social web accounts retained by iisalmenseurakunta.fi.

IISALMENSEURAKUNTA.FI RANKINGS

This website iisalmenseurakunta.fi has seen varying levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for iisalmenseurakunta.fi

Traffic ranking (by month) for iisalmenseurakunta.fi

Traffic ranking by day of the week for iisalmenseurakunta.fi

Bovellan Kukka- ja Hautauspalvelut

2018 Bovellan Kukka- ja Hautauspalvelu.

Floorball Iisalmi

On vuonna 1996 perustettu salibandyn erikoisseura. Alkava pelikausi 2017-2018 on seuran 21. FBI tarjoaa yli 200 jäsenelleen.

Välähdyksiä tästä todellisuudesta

Iisalmen seurakunnan työntekijät kirjoittavat työstään, ajatuksistaan ja kohtaamisista tässä ja nyt. Seurakunta kutsuu ihmisiä kolmiyhteisen Jumalan yhteyteen, tukee seurakuntalaisten kasvua ihmisenä ja kristittynä elämän eri vaiheissa sekä rohkaisee välittämään lähimmäisistä ja luomakunnasta.

Etusivu - Kuopion hiippakunnan tuomiokapituli

Kuninkaankatu 22 A, PL 42 70101 Kuopio Puh. Hiipan alta ja vierestä -blogi. Paksun hangen päällä hiihtäessä tuntuu käsittämättömältä ajatella, että tämä lumi on pian sulanut pois. Vielä ihmeellisemmältä tuntuu, että kylmän, elottoman ja lohduttoman lumikuorman alla sykkii uusi elämä. Se puskee vahvana esille ja puhkeaa kauniina kukkaan, kun kevään auringon valo ja lämpö sen herättävät.

Etusivu - Lapinlahden seurakunta

Herra on todella noussut kuolleista! Paastonajan ja pääsiäisen tapahtumat seurakunnassamme. GB Pergolesin Stabat mater pe 30. Solisteina Heini Heide ja Päivi Lappalainen soitinyhtyeen kanssa. Vapaa pääsy, kolehti Yhteisvastuukeräykselle. Piispa Jari Jolkkosen pääsiäistervehdys 2018. Hyvää ristin ja ylösnousemuksen pääsiäistä! Pizza-perjantai 6. Tule herkuttelemaan ja tekemään hyvää! .

Etusivu - Pielaveden seurakunta

Päiväkerhoihin ilmoittautuminen on käynnissä! Toimita ilmoittautumislomake 27. Kauneimmat hengelliset laulut su 15. Pielaveden kaikki kuorot mukana! Vapaa pääsy, kolehti Yhteisvastuulle.

Etusivu - Sonkajärven seurakunta

Etsikää Herraa, kun hänet vielä voi löytää, huutakaa häntä avuksi, kun hän on lähellä! Lähetyksen kesäkahvio auki keskiviikkoisin klo 10-14. Poutapäivinä kesäkahvio on taksiaseman edessä, sateella kirpputorilla, Rutakontie 44. Harrastukset ja kerhot nuorille ja aikuisille. Tapahtumat, leirit ja ryhmät.

WHAT DOES IISALMENSEURAKUNTA.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of iisalmenseurakunta.fi Mobile Screenshot of iisalmenseurakunta.fi Tablet Screenshot of iisalmenseurakunta.fi

IISALMENSEURAKUNTA.FI HOST

I detected that a single page on iisalmenseurakunta.fi took nine hundred and fifteen milliseconds to come up. Our crawlers could not discover a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
82.118.223.164

Etusivu - Iisalmen seurakunta

DESCRIPTION

CONTENT

This website iisalmenseurakunta.fi states the following, "Me harhailimme eksyneinä kuin lampaat, jokainen meistä kääntyi omalle tielleen." Our analyzers viewed that the website also said " Mutta Herra pani meidän kaikkien syntivelan hänen kannettavakseen." The Website also said " Uutta koettavaa ja mahdollisuuksia yhteiseen pääsiäisen viettoon! Syödään yhdessä ma 2. Kaikki ovat tervetulleita syömään yhdessä saman pöydän äärelle! Tutustu seikkailuun ja vaella kohti pääsiäistä."

SUBSEQUENT WEBSITES

Etusivu - Iisalmen Visa

Talven 2017 aikataulut ja ryhmät. Kalevan kisat, Juha Kumpulainen.

Iisalmen kaupunki - Iisalmi internet

Lue ajankohtaiset tiedotteet ja uutiset! Harvaa kaupunkia voi rehellisesti väittää kokoaan suuremmaksi, mutta Iisalmen kohdalla tämä on täysin oikeutettua. Pienen pohjoissavolaisen kaupungin ihmisten ja yritysten osaamispääoma yllättää aina siitä kerrottaessa. Näillä sivuilla tutustut Iisalmeen ja niihin mahdollisuuksiin, joita alueella on tarjota töiden, yrittämisen, opiskelujen ja asumisen tiimoilta. Iisalmen tienoilla on tarjolla joutenolloo joka lähtöön! Iisalmessa .

Etusivu - Hakemistokeskus.fi

Numeropalvelustamme saat kaikki Suomen julkiset puhelinnumerot ajantasaisesti ja aina edulliseen hintaan olitpa sitten missä päin maailmaa tahansa! Tehokas myynnin työkalu palveluiden ja tuotteiden myynnin kasvattamiseen. Palvelu tuo asiakkaan suoraan yrityksen puhelimeen uudella tavalla! Hakukoneoptimointi tuo Sinulle lisää asiakkaita. Hakemistokeskus on suomalainen nettimarkkinoinnin ja -näkyvyyden asiantuntija.

Jyty Iisalmi ry

Jäsenetu; smartum kulttuuri- ja liikuntasetelit. Jytyläisillä on pitkät perinteet edunvalvonnassa jo vuodesta 1918.